neljapäev, 8. jaanuar 2009

Õpilaste arvamused projektist

Kelli: mulle meeldis kõik selle veerandi jooksul tehtu. Eriti tore olisee, et need, kes ei saanud näidendis "Kullaketrajad" peaosa, said võimaluse esineda raamatukogus ettelugemistel.
Kris_Sten: mulle meeldis kõige rohkem arvutiga koomiksi tegemine. Tegelikult oli tore kõik, see oli tore veerand.
Jolan: mulle meeldis kõige rohkem see, kui me näidendit tegeime, aga tore oli ka Kreutzwaldi kohta info otsimine.
Mihkel: mulle meeldis arvutiga koomiksi tegemine, ei eriti ei meeldinud näidend ja selle proovid.
Kätlin: mulle ei meeldinud koomiksi tegemine, sest see võttis nii palju aega. Meeldis hoopis uurida Kreutzwaldi kohta, sest sain sealt palju teada.
Sandra: see veerand oli väga huvitav. Eriti meeldisid mulle näidendi "Kullaketrajad"proovid. Ma sain kreutzwaldi kohta väga palju uut teada.

Kommentaare ei ole: